سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به وبلاگ پیمان خوش آمدید


تعداد بازدید

v امروز : 6 بازدید

v دیروز : 9 بازدید

v کل بازدیدها : 68258 بازدید

آهنگ وبلاگ

87/6/5 :: 5:9 عصر

 

امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند.
از طرف دیگر مشکلات استفاده از برخی از آنتی ویروس ها از جمله : پایین آوردن سرعت کامپیوتر، آپدیت های حجیم و دادن پیام های پی در پی و خسته کننده باعث شده است که برخی از کاربران از آنتی ویروس استفاده نکنند! چاره چیست ؟ آیا آنتی ویرویس وجود دارد که بدون پایین آوردن سرعت سیستم به طور همه جانبه و تمام وقت از کامپیوتر محافظت کند.
NOD 32 محصولی از کمپانی ESET، آنتی ویروسی بسیار سریع، قدرتمند و آرام برای محافظت همه جانبه و تمام وقت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی، برنامه های جاسوسی، Trojan ها، هکر ها و سرقت های اینترنتی

بخش های اصلی تشکلیل دهنده ESET NOD32 Antivirus 3.0.621 :
- Antivirus MONitor :
این بخش که به اصطاح (AMON) نامیده می شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها می باشد.
- NOD32 :
این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف می باشد.
- Internet MONitor :
این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت می باشد.
- Email MONitor :
این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange می باشد.
- Document MONitor :
این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ESET NOD32 Antivirus 3.0.621 :
- ThreatSense® technology چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی و ...
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند.
- محافظت از تمام راههای نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media .
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس.
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه.
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند. (مانند File های DLL در حال اجرا).
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز.
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده (مناسب برای سرعت های پایین ).
- پشتیبانی از ویندوزهای 95 / 98 / ME / NT / 2000 / 2003 / XP/ Vista .

و ...

توجه : از تمام کسانی که چه نسخه جدید چه قدیم را نصب کردن توصیه می کنیم این ورژن از آنتی ویروس را دوباره دانلود کنند و نصب نمایند. در نسخه جدید هم که ارئه شده بود مشکلی از نظر آپدیت نبود ولی بعد از ?? روز آنتی ویروس غیر فعال می شود و  امنیت سیستم دچار اختلال می گردد. در این نسخه هم به روز رسانی به طور کامل انجام می شود هم آنتی ویروس تا ????? روز برای شما به راحتی کار می کند. گروه کمیاب آنلاین اعتقاد دارد اول از همه سیستم خود را امن کنید بعد به کارهای خود در رایانه و اینترنت بپردازید.

 

دانلود

 


87/6/5 :: 5:5 عصر

بسیاری از کاربران کامپیوتری با نرم افزار PowerPoint آشنا می باشند و یا نام آن را شنیده اند. این نرم افزار یکی از برنامه های مجموعه Office شرکت Microsoft می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت اسلاید برای استفاده در امور معرفی تحقیقات و پروژه ها پر کاربرد می باشد. این نرم افزار یکی از پرکاربردترین ابزارها برای ساخت اسلایدهای آموزشی می باشد و دلیل این استفاده نیز وجود امکانات بسیار زیاد در این نرم افزار می باشد. بسیاری از کاربران بنا به هردلیلی ممکن است قصد داشته باشند تا تصاویر این اسلاید ها را به گونه ای دیگر نمایش دهند که این امکان در نرم افزار فوق موجود نمی باشد.
FlashSpring iSpring Pro نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر خواهید بود تا اسلاید های زیبایی را به صورت فلش ایجاد نمایید. در این نرم افزار شما قادر به استفاده از ویژگی ها و امکاناتی می باشید که در نرم افزار PowerPoint نیز به آن ها دسترسی دارید. این نرم افزار از ابزارهای متعددی تشکیل شده است که از میان آن ها می توان به ویژگی های پایه ای همچون قابلیت قرار دادن متن و تصویر و انواع فایل های رسانه در اسلاید ها تا ویژگی هایی همچون قابلیت قرار دادن افکت های فلش بر روی تصاویر و یا قابلیت تهیه تصاویر به صورت فیلم اشاره نمود. ساخت این گونه اسلاید ها و با این روش بسیار برای مدیران و دارندگان وب سایت ها موثر می باشد که بدین شکل قادرند تا  presentation های آنلاین را به انجام رسانند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار FlashSpring iSpring Pro ?.?.?.????:

- یکی از سریع ترین مبدل های فایل های پاورپوینت به فرمت فایل های فلش تنها با فشردن یک کلیک
- بیش از 180 افکت انیمیشنی
- سازگاری کامل با نرم افزار PowerPoint
- پشتیبانی از زبان های RTL مانند زبان فارسی
- قابلیت قرار دادن فایل های ویدئویی و کلیپ های فلش و نیز فایل های صوتی با فرمت های  WAV/WMA/MP3
- قابلیت کنترل ابعاد اسلاید های تولیدی
- کنترگر پخش حرفه ای
- امکان گرفتن خروجی های انعطاف پذیر و حرفه ای

 

دانلود

 

 


87/6/5 :: 1:17 عصر

 

Real player Gold یک نرم افزار همه منظوره پخش انواع فرمت های دیجیتال میباشد که به شما این امکان را میدهد آنچه را که میخواهید پیدا کنید و پخش کنید. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارتباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. Real player یکی از قدیمیترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از 3200 ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار Real player بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک Real player میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید.
گذشته از قابلیت های آنلاین این نرم افزار قادر به پخش انواع فرمت های رایج صوتی و تصویری است و به جای نرم افزار های Winamp و jet Audio شما از این نرم افزار نیز میتوانید استفاده کنید. احتمالاً با فایل های فرمت ra. و یا ram. برخورد کرده اید این دو فرمت از اصلی ترین فرمت های مورد پشتیبانی این نرم افزار هستند.

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Real Player 11.0.9.372 Gold Premium:
- کیفیت بالای صوت و تصویر
- پخش CD & DVD و سایر مدیا ها
- امکان خرید از فروشگاه آنلاین
- امکان باز کردن فایلهای فلش
- امکان باز کردن فایلهای صوتی و تصویری
- امکان ظبط ویدویو
- امکان بافرینگ ویدویو با سرعتی بسیار بالا
- امکان رایت سی دی های صوتی و دی وی دی
- دانلود موزیک های برگزیده
- رادیو آنلاین با دریافت بیش از 3200 ایستگاه رادیویی
- بهبود کیفیت صدا و اکولایزر تصویری برای بهبود کیفیت تصاویر
- قابلیت رایت بر روی سی دی و همچنین تغییر فرمت سی دی های صوتی به Mp3
- توانایی پخش اکثر فورمت های رایج صوتی و تصویری شامل Quicktime MPEG-4, Windows Media, DVDs, & more
- توانایی ضبط فایل های صوتی و تصویری Streaming (زنده) بر روی اینترنت فقط با یک کلیک RealPlayer فقط می تواند ویدیوهایی که با سیستم DRM (Digital Rights Management) محافظت نشده اند را ضبط یا دانلود نماید.
- بهتر شدن و سریع تر شدن برنامه
- سازگاری کامل با مرورگرهای Microsoft Internet Explorer و Mozilla Firefox
- سازگار با ویندوز ویستا
- و ...

 

دانلود

87/6/5 :: 1:15 عصر

 

JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound?Vision، افکت های صوتی گوناگون مانند Wide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار JetAudio 7.1.0 Build 3100 Plus VX:
- پخش موزیک و فایل های ویدیویی
- رایت CD صوتی از فایل های صوتی
- ضبط حرفه ای انواع صوت از هر منبع ورودی و یا درحال پخش در کارت صوت
- ویرایش کامل و همراه با جزییات فایل ها
- پشتیبانی صداهای خروجی چند کاناله
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر و همچنین تبدیل فرمت Audio CD به فرمتهای رایج
- افکت های صوتی گوناگون و زیبا
- دادن کنترل کامل نرم افزار به کاربر همانند یک ضبط صوت دیجیتالی کامل
- مجهز به Equalizer و تایمر و Alarm
- ساخت و ذخیره ی آلبوم های مورد علاقه شما
- امکان ایجاد رادیو اینترنتی
- پشتیبانی صداهای خروجی چند کاناله
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف
- اضافه شدن پوسته های زیبا برای سلیقه های متفاوت
- قابلیت بخش انواع فرمت های WAV, MP3, MP3Pro,OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM, and Video, and audio CD
- و ...

تغییرات جدید صورت گرفته در نسخه ?:
- بازخوانی مجدد آهنگ AB
- امکان استفاده از گزینه های Bookmark
- تاریخچه (لیست فایل های جدید)
- پشتیبانی از سیستم کنترل از راه دور مانند دستگاه های کنترل MCE و StreamZap
- سیستم جدید مدیریت فایل های صوتی تصویری Album Manager + Explorer + Device Manager
- و ...


تفاوت های نسخه ی Plus و Basic در نرم افزار Jetaudio:
شرکت Cowon همزمان 2 نسخه ی Plus و Basic را عرضه نموده است ، که نسخه ی Basic رایگان می باشد و تمامی ویژگی های نسخه ی Plus را دارا نمی باشد. نسخه ی Basic ویژگی های Encoding فایلهای MP3/MP3Pro را دارا نمی باشد و در نسخه ی Plus افکتهای صوتی بسیار مفیدی گنجانده شده است . از لحاظ ضبط و بخش Recording نسخه ی Plus امکانات بسیار گوناگونی را داراست . نسخه ی Plus دارای ابزارهای جانبی بسیار مفیدی است که نسخه ی Basic از آن بی بهره است.

 

دانلود

87/6/5 :: 1:13 عصر

 

مطمئنا روزی خواهد رسید که شما اراده کنید و طرحی را در ذهنتان مجسم کنید بعد آن را به راحتی بر روی صفحه نمایشگر به دیگران نمایش دهید. د حال حاضر هم میشود این کار را کرد ولی این کار احتیاج به تخصص زیادی دارد و برای هر کسی امکان پذیر نیست. هدف توسعه دهندگان نرم افزار این است که مراحل انجام کارها راحت تر راحت تر شود. زمانی بود که شما برای کشیدن نقشه خانه ای که در ذهنتان است باید تا موقعی که خانه ساخته شود صبر میکردید ولی اکنون به جایی رسیده ایم که با نرم افزار های سه بعدی حتی خانه مان را پیش از ساخت میتوانیم مبله کنیم. کمپانیهای ساخت نرم افزار پا را از این هم فراتر گذاشتند و پیاده سازی و به نمایش در آوردن ایده مان را برای ما راحت تر کرده اند.
فرض کنید که یک قلم و کاغذ جادویی دارید، یک قلم و کاغذ دیجیتالی. شما میتوانید آن را همه جا ببرید و طرح تان را هر لحظه ای که دوست دارید اتود بزنید. نرم افزار Autodesk Sketchbook Pro راهیست برای آزاد کردن خلاقیت شما. ابزاریست برای ترسیم و نقاشی، و طراحی شده برای کامپیوتر های tablet PCs یا digitized pen tablets.

امکانات:
* رابط کاربری مخصوص نقاشی.
* ابزارها و قلموهای حرفه ای
* امکان حاشیه نویسی
* هماهنگی با نرم افزار Adobe Photoshop

دانلود

87/6/5 :: 1:11 عصر

 

Firewall یا دیواره های آتشین به ابزارها و برنامه هایی گفته می شود که به وسیله آن کاربران قادر به حفاظت از سیستم های خود در مقابل هکرها می باشند. این نرم افزارها با نظارت بر قسمت های مختلف سیستم و Connection های ارتباطی و بسته های ارسالی در این بسته ها مانع از نفوذ هکرها و جلوگیری از انتقال اطلاعات شخصی کاربران توسط برنامه های جاسوسی می شوند. این نرم افزارها توسط شرکت های نرم افزاری که در زمینه ساخت برنامه های امنیتی و حفاظتی سیستم فعالیت می کنند ، تولید می شود.

Sygate Personal Firewall نام یک دبوار آتش قدرتمند می باشد که به کمک آن کاربران می توانند تا مقدار زیادی از حملات هکرها به سیستم خود جلوگیری نموده و مانع از اجرای برنامه های جاسوسی شوند. این نرم افزار پورت های سیستم را نظارت و کنترل می نماید و به صورت خودکار پورت های بدون استفاده را که ممکن است مورد استفاده هکرها و یا برنامه های جاسوسی قرار بگیرد را مسدود می نمایند. همچنین در این نرم افزار می توان برنامه های مورد نظر کاربر را به برنامه معرفی نمود تا مانع از اجرا و یا انتقال بسته های اطلاعاتی شوند. این دیوار آتش محصولی از Sygate می باشد.

 دانلود


87/6/5 :: 1:9 عصر

 

بسیاری از حافظه های جانبی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد که Flash Disk ها و Cool Disk هایی که از طریق پورت USB به سیستم ها متصل می شوند به یکی از پر کاربردترین آن ها تبدیل شده است.  این نوع دیسک ها دارای حجم های مختلفی برای حافظه و نگهداری اطلاعات می باشند که کاربران بسته به نوع نیاز خود حجم های مورد نظر را انتخاب می کنند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که کاربران در هنگام استفاده از این نوع حافظه های جانبی به آن برخورد می کنند آلوده شدن این نوع حافظه ها می باشد. از آن جایی که این نوع حافظه ها بر روی چندین کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد و بیشترین انگیزه کاربران برای استفاده از این نوع فایل ها در واقع انتقال فایل به سیستم های مختلف می باشد ، بنابراین امکان آلودگی این حافظه ها بسیار بالا می باشد.

USB Disk Security نام نرم افزاری برای حفاظت از حافظه های جانبی مختلف و کوچک نظیر USB drive, USB mass storage device, flash disk, flash memory card, ipod, removable storage media  و ... می باشد. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های قرار داده شده در آن و با چک کردن حافظه جانبی و انجام مقایسه ها ، در صورت وجود ویروس و برنامه مخرب بر روی حافظه مورد نظر کاربران را مطلع و اقدام به نابودی فایل مورد نظر میکند. از ویژگی های   این نرم افزار بی نیازی به انجام عملیات بروز رسانی می باشد که بر خلاف دیگر برنامه های ضد ویروس می باشد. این نرم افزار  محصولی از  zbshareware International  می باشد

 

دانلود

87/6/5 :: 1:8 عصر

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری با توجه به نیاز کاربران در زمینه های مختلف امنیتی و نیاز به ابزارهای گوناگون به منظور برقراری امنیت در سیستم ها ، اقدام به تولید مجموعه های نرم افزاری می نمایند که در آن ها ابزارهای مختلف امنیتی گرد آوری شده اند و کاربران در این نرم افزارها در واقع با یک مرکز کنترل امنیتی برای سیستم های خود سر و کار دارند. چنین ابزارهایی را معمولا شرکت های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی در غالب نام های مختلفی ارائه می کنند.

Symantec Endpoint Protection نام یک مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است که از محصولات معروف این کمپانی در گذشته می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton و بسته امنیتی Norton 360 اشاره نمود. این مجموعه امنیتی از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است. ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس ، نابود کننده برنامه های جاسوسی ، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و ... . این نرم افزار قدرتمند با جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود :

    * دارای ابزار مرکزی برای کنترل قسمت های مختلف برنامه
    * دارای ابزارهای ضد ویروس و ضد جاسوسی
    * توانایی حفاظت از سیستم در مقابل مشکلات مختلف امنیتی
    * سازگار با نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز
    * قدرت بالا و استفاده آسان از نرم افزار
    * و ...

  

دانلود

87/6/5 :: 1:3 عصر

با استفاده از نرم افزار Pic2Theme خواهید توانست هر عکسی را که در گوشی خود دارید به تم موبایل تبدیل نمائید. به طور حتم این نرم افزار جالب که برای گوشی های سیمبیان سری 60 نگارش سوم عرضه شده است مورد استفاده شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا:
N96 | N95 | N93 | N92 | N91 | N82 | N81 | N80 | N78 | N77 | N76 | N75 | N73 | N71
E90 | E70 | E65 | E62 | E61 | E60 | E51 | E50 | 6290
6220 | 6121 | 6110 | 5700 | 5500 | 3250

سامسونگ:
i560 | i550 | i520 | i450 | i400 | G810

 

دانلود

87/6/5 :: 1:1 عصر

برای شما تا به حال پیش آمده که در هنگام نصب بعضی نرم افزار ها با پیام های متفاوتی که همگی ناشی از ساین هست رو به رو شده اید ? در این پست آموزشی رو به شما خواهید گفت که در کمتر از ? دقیقه بتوانید هر نرم افزاری را که خواستید بدون نیاز به ساین نصب و به سایر فولدر های مخفی در گوشی های نوکیا سری ?? ورژن ? دست بیابید.

 دانلود


<   <<   6   7   8   9      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ


منوى اصلى

خانه v
شناسنامه v
پارسی بلاگv
پست الکترونیک v
 RSS v
 Atom v

درباره خودم

به وبلاگ پیمان خوش آمدید
پیمان
این وبلاگ خیلی آشاله

لوگوى وبلاگ

به وبلاگ پیمان خوش آمدید

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو

اشتراک در خبرنامه

 

template designed by Rofouzeh